Gran alternativa, similar a los bux: Eagleclick

Publicado por Sam miércoles, 12 de septiembre de 2007

Pues similar a bux.to, adbux... 1 centimo por click tuyo y de tus referidos, paga a los 10$ por paypal. Lo que más me llamo la atención de esta web fue sus bajos precios para comprar referidos y lo rápido que los dan (2 horas) Os adjunto un justificante de pago:

- Get paid to visit our advertiser's websites.
- Earn a very generous $0.01 per link clicked.
- Earn a very generous $0.01 for each website your referals view.
- Weekly referral contest.
- Weekly Top clicker contest.
- Realtime reports of your earnings.
- Payment requests can be made every day and are processed through PayPal.
- The minimum payout is $10.00.

Si os interesa ser mis referidos, haced click aquí. Creo que es buen momento para probar en esta web que en los foros de bux.to dicen que es el sustituto de esta última web. Gracias a todos los que os registréis y hasta pronto, a ver si Agloco empieza ya a pagar! xD Saludos!


4 comentarios

  1. Unknown Says:
  2. I like Your Blog

    i allready added your link to my sites:

    www.agloco.probloger.pl
    www.aglocopoland.yoyo.pl

    it would be great if You make link exchange with me

    best regards from Poland

    zembermaster

     
  3. Sam Says:
  4. Ok, already added yours. If you like the name I put just thanks, if you want me to put them with other title just tell me. Thanks!!

     
  5. Rickard Says:
  6. Hi!I've added your link into my blog!
    Thank you for the link exchange!
    Rickard(http://burningcircle.blogspot.com/)

     
  7. Anónimo Says:
  8. Hello,
    Thanks for adding my blog to your links. I'll write a review about your blog in exchange.

     

Ganar dinero en internet | Como ganar dinero en internet